Відправка замовлень здійснюється щодня, окрім неділі. Орієнтовний час відправки — близько 18:00.
Після відправлення замовлення ви отримаєте SMS з номером декларації (ТТН) для відстеження посилки у додатку Нової Пошти.
Замовлення, оформлені до 12:00, відправляються у той же день за наявності товару на складі.
Точні терміни доставки та вартість послуг Нової Пошти уточнює менеджер при підтвердженні замовлення.
Менеджер обов'язково зв'яжеться для підтвердження замовлення та уточнення даних відправки. Без підтвердження замовлення, післяплатою товар не відправляємо.
Якщо немає можливості відповісти на дзвінок, у коментарі до замовлення зазначте зручний месенджер (Viber, Telegram, WhatsApp).
Також звертаємо увагу, що на замовлення з післяплатою може стягуватись завдаток у розмірі вартості доставки для:
- великогабаритних або дорогих товарів (понад 20 000 грн);
- клієнтів з негативною історією замовлень (незабрані посилки тощо).
До вартості товару додається вартість упаковки товару 10 грн. Це потрібно для того, щоб запобігти фізичні пошкодження при транспортуванні товару, і зберегти оригінальну упаковку.
Шановні клієнти, ще хочемо звернути увагу, всі коробки за замовчуванням акуратно розкриваються перед відправкою. Працівники магазину роблять візуальний огляд товару на наявність дефектів та заповнюють відповідні документи. Також це дозволить клієнту перевірити товар на відділенні пошти та для страхування при пересиланні.
Доставка в обласні центри та інші міста України, в більшості випадків, займає не більше 1-2 дня (в обл. центри). Це значить, ви зможете отримати своє замовлення вже на наступний день, або через, після його відправлення. Доставка в селища міського типу та села, як правило, займає від 1 до 3 днів, залежно від конкретного населеного пункту та дня відправлення замовлення.
Якщо ви оплачуєте замовлення по 100% передоплаті, то відправка замовлення відбувається після того, як до нас надійдуть гроші з банківської системи. Тому відразу після оплати зателефонуйте і повідомте про свій платіж, це суттєво прискорить процедуру відправлення замовлення.
Також необхідно надати чек на e-mail, що підтверджує оплату (при оплаті на р/р), просимо зберігати його до отримання товару та на протязі всього гарантійного часу. (всі подробиці при замовленні у менеджера) Підтвердження оплати може займати від 1 до 3 банківських днів.
Зверніть увагу, що після доставки ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися на відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів.
Після закінчення зазначеного строку посилка буде автоматично повернуто в наш магазин. Зберігання на відділенні не буде.
Якщо покупець хоче продовжити зберігання посилки більше 5 днів, потрібна передоплата 10% вартості товару.
«Нова Пошта» також пропонує послугу кур'єрської доставки за вказаною вами адресою. Кур'єрська доставка діє тільки у нас. пунктах, де є відділення «Нової Пошти».
При отриманні посилки по передоплаті замовлення може отримати тільки людина на яку було оформлене відправлення, при цьому він обов'язково повинен мати при собі паспорт
Просимо обов’язково перевіряти цілісність та комплектацію посилки на відділенні Нової Пошти, навіть при передоплаті. Кожен клієнт Нової Пошти має право на огляд посилки не менше 5 хвилин, незалежно від кількості клієнтів, що бажають отримати свої посилки. Якщо співробітник НП не надає даний час, клієнт може подати скаргу на гарячу лінію НП за номером 0 800 500 609 (дзвінки з міських телефонів і МТС безкоштовні).
У випадку невідповідності товару (колір, модель, комплектація, дефекти) клієнт має право відмовитись від посилки. Якщо це була передоплата, обов'язково телефонуйте на тел. служби підтримки клієнтів +38 098 305 67 27 (час роботи з 10:00 - 17:00, Неділя - вихідний).
У разі, якщо все ж таки прийнято рішення забрати посилку, але буде необхідно надіслати щось додатково або замінити який-небудь товар, то для фіксації претензій необхідно скласти Акт приймання-передачі на бланку НП у присутності працівника НП, як підтвердження факту невідповідності в якості і кількості отриманого вантажу.
https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf
Без даного Акту магазин не несе відповідальності за комплектацію замовлення і не приймає будь-які скарги щодо стану товару.
Ви можете здійснити оплату через касу у відділенні «Приватбанку». Повідомте касиру дані і суму, яку ви збираєтеся оплатити.
Найшвидший спосіб оплати – платіж через систему Приват24.
При оплаті на точці видачі по терміналу (картою) еквайринг (комісія) становить 2%
При оплаті через WayForPay комісія складає 2%
Послуга післяплати дозволяє вам оплатити замовлення готівкою прямо у відділенні «Нової Пошти» при його отриманні або будь-якою картою за тарифами Вашого банку
Вартість відправки грошей післяплатою: 20грн +2% від суми замовлення +0,5% страховка посилки.
Всі транспортні витрати оплачує покупець.